Reklamacja Panasonic zakupionych w soniczne.pl
Okres gwarancyjny jest określony w instrukcji dołączonej do produktu. Oryginalne opakowanie nie jest potrzebne. Wystarczy wysłać nieprawidłowo działające elementy zestawu (w przypadku problemów z ładowaniem należy dostarczyć rękojeść oraz ładowarkę.
Celem reklamacji należy:
- przesłać wadliwy towar bezpośrednio do serwisu Panasonic (znacznie przyspieszy to proces realizacji postępowania gwarancyjnego)
- wypełnić formularz reklamacyjny (pobierz) i dołączyć kopię dowodu zakupu lub potwierdzenie płatności za produkt
Adres serwisu Panasonic:
Atmax Serwis RTV
ul. Kręta 6
15-345 Białystok
tel. 85 742 81 47
Uwaga: Serwis Panasonic umożliwia reklamację w systemie Door to door. Istnieje możliwość wezwania kuriera po odbiór wadliwego towaru. Szczegóły na stronach serwisu Atmax.
Proszę też pamiętać, że szczoteczka musi być dokładnie umyta (wszelkie resztki pasty itp. na obudowie, a w szczególności w miejscu, gdzie zakłada się końcówkę, mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji – tak do sprawy podchodzą serwisy i nie mamy na to wpływu).