Reklamacja Teesa zakupionych w soniczne.pl
Okres gwarancyjny wynosi 2 lata. Oryginalne opakowanie nie jest potrzebne. Teesa zapewnia serwis DOOR-TO-DOOR. W przypadku problemów ze szczoteczką należy wypełnić zgłoszenie na stronie http://serwis.teesa.pl/, opisać problem i podać adres na jaki firma ma zamówić kuriera. Teesa odbiera bezpłatnie produkty z każdego miejsca w kraju, a po naprawie lub wymianie dostarcza je za darmo z powrotem.
Wystarczy przekazać zamówionemu kurierowi przygotowane i spakowane – nieprawidłowo działające elementy zestawu (w przypadku problemów z ładowaniem należy dostarczyć rękojeść oraz ładowarkę. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://www.teesa.pl/pl/i/Serwis-DOOR-TO-DOOR/13
UWAGA: Nie jesteśmy serwisem marki, zajmujemy się obsługą urządzeń zakupionych wyłącznie w naszym sklepie.