Reklamacje towaru w sklepie soniczne.pl
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, możesz skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej okres, w którym konsument może zgłosić niezgodność towaru z umową obejmuje 24 miesiące od dnia zakupu.
W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową bądź woli konsumenta skorzystania z udzielonej gwarancji, klient zobowiązany jest, by poinformować sprzedawcę o zaistniałej niezgodności nie później niż w ciągu 2 miesięcy od momentu, w którym towar wykazał wadliwość.
Wraz z wadliwym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje do jej rozpatrzenia:
- datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym),
- datę zgłoszenia,
- określenie sprzedawcy i kupującego,
- określenie towaru, który reklamujemy oraz opisanie niezgodności (wad)
- roszczenia (np. naprawę towaru czy wymianę na nowy)
- określenie preferowanej formy kontaktu w sprawie rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować się do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, zgłoszenie reklamacyjne otrzymano. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacja urządzeń poszczególnych producentów (kliknij i sprawdź procedurę):
- Reklamacja Philips Sonicare
- Reklamacja Oral-B
- Reklamacja Smilesonic
- Reklamacja Panasonic
- Reklamacja Whitewash
- Reklamacja Megasonex
- Reklamacja BabyBrush
- Reklamacja Waterpik
- Reklamacja Curaprox
- Reklamacja Seysso
- Reklamacja Teesa
- Reklamacja Oclean
WAŻNE:
Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
ZWROTY:
Konsumenci korzystający z usług sklepu internetowego Denthelp.pl mają prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego zakupienia, ale tylko w wypadku, gdy towar nie został naruszony. Tutaj znajdziesz szczegóły dotyczące zwrotów.
ADRES WYSYŁKI REKLAMOWANEGO TOWARU:
Gut Media Sp. z o.o.
ul. Łukasińskiego 110
71-215 Szczecin